O så

Nu var ytterligare en födelsedag över....27...fy fan...känns sådär om jag ska va ärlig! Och det värsta är att åren går fortare o fortare ju äldre man blir! År efter år bara flyter  förbi...(hehe ett tecken på att man börjar bli gammal, "ja åren går ju så fort")


Jag fyllde ju o torsdags men hade festen på fredagen. Riktigt lyckat måste jag säga och lagom mycket folk! Fick en jävla massa vin hehe plus en massa annat.


Det enda som var trist var ju att det blev lite killslagsmål...Varför alltid killar? Ofta typ 2 tjejer skulle bråka o sen så helt plötsligt är flera andra tjejer inblandade och så är slagsmålet i full gång! Tur att jag satt upp lapp om fest till grannarna...känns lite bättre att ha förvarnat.




här är lite av mina födelsedagspresenter:




























Av Cricka fick jag en välbehövlig slingning av mitt hår...Det behövdes veerkligen! Nästan tur att jag inte har någon före bild...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0