Buzzador

Jag måste tipsa dom som inte redan känner till det!



Sedan 2007 har jag varit medlem i www.buzzador.com 



Genom buzzador får man tillfälle att gratis prova på olika tjänster och produker. Som utbyte vill dom att du pratar om produkten/tjänsten med vänner samt skriver en egen sammanfattning om vad du tyckte om det.



Jag har tidigare provat tandkrämen Denivit(fick hem en hel kartong full med tandkräm), men på senare tid har det varit dåligt med kampanjer...


Tills nu!


Nu är dom i full gång igen med att skicka ut olika kampanjer och en jag har nappat på är att prova den här duschcremén:








Den ska tydligen innehålla någon helt ny formula som gör huden super mjuk och slätar ut huden...


Ska bli spännande att prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0