Bye Bye Emmelie

Igår var jag med tjejerna och käkade på O`learys...

 
För att en en gång slutgiltigt säga hej då till Emmelie


En trevlig kväll med mycket tjejsnack! Vi pratade bl.a om vad lyckligt lottade vi är som har så många bra tjejkompisar som ofta vill hitta på olika roliga aktiviteter!


Kvällen slutade tidigt för mig och Lisa som höll oss nyktra(ja,du läste rätt! Jag och Lisa höll oss nyktra!) och det kändes smått vemodigt att säga hej då till Emmelie med vetskapen om att vi inte får se henne på ett helt år.


Men vilket äventyr hon ska på då! Hon kommer säkert att ha det super kul! Om du vill följa med henne på hennes äventyr måste du läsa hennes blogg onedreames.blogspot.com



Här är en bild jag snodde från hennes blogg från förra helgen då vi också firade av henne men då med betydligt mer alkohol i blodet ;) Detta är utanför bomull:








Malin: Jag kunde inte gå in på din blogg och svara så jag svarar här...Just nu har jag Vårdcentralen Väven men jag kommer garanterat att byta







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0