Inga fiskar simmade

Har precis varit på vårdcentralen och jag slipper äta bajsmedicinen mer då utslagen är borta!


Tjoho!

 

Helgen är räddad!


 Jag frågade lite försynt om jag kunde dricka lite vin också och det gick bra...


Hade varit lite trist med en nykter avskedsfest...


Okej, Emmelie själv hade klarat hela kvällen i samma tempo som alla andra då hon är någon sorts övermännsklig durasell kanin...Men för oss övriga dödliga...Nja...


Haha...Här bjuder jag på min och Lisas konversation tidigare idag på facebook...Jag vet! Jag kanske är lite omogen för att vara 26 år..Men jag bjuder på detta i alla fall:



(Och till mitt försvar så ska ju faktiskt Emmelie vara borta i 1 år)




Jag:
Men jag kanske inte måste det längre...Ska ju till vårdcentralen så får jag se vad hon säger. Det kanske redan är borta.

Jag igen: Men om jag äter den idag måste jag väl kunna hoppa över den i morgon? Viktigast att jag kan dricka på Emmelies fest...Så kan jag ju ta den igen på söndag.

Lisa: Viktigast är att du blir frisk idiot haha

Jag: Jo men en dag kan man ju hoppa över...alltså i morgon i så fall....Vill ju inte missa festen ;(



Sen när jag ändå är igång bjuder jag på jordens fulaste bild på mig själv:

 





Kommentarer
Postat av: Kimmy

Vad skönt att du är frisk nu! Undrar vad det var du hade? Sa de något på vårdcentralen om vad det kan ha varit? det lät läskigt!

2010-02-06 @ 17:07:24
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0