Inte frisk?

Jag blir fasen galen på det här snart!!



Jag slutade ju som bekant med medicinen i torsdags, var på vårdcentralen i fredags och allt såg bra ut...



Sen har allt varit bra under hela helgen...Tills i natt!

Har varit vaken stor del av natten pga smärtor i magen...Inte helt olik den jag hade i Thailand...Brännande, huggande på något vis...Och så har det fortsatt hela dagen på jobbet...Fick losek(stavas??) av en på jobbet men det hjälpte knappt heller...

När jag väl fick gå hem(som tur var fick jag sluta tidigare) gick jag förbi affären och köpte Proviva dryck samt en fil med bra bakterier...

Käkade det och la mig för att sova ett par timmar...Vaknar nu och känner mig bättre i magen...Men vet ni vad? Jo, vissa av mina fina utslag har kommit tillbaka!! Inte lika farligt som förut men dock är dom tillbaka...

 

Så vad är det frågan om? Får nog ringa sjukvårdsupplysningen...Men jag vill inte äta medicinen mer! Har fan inte råd att vara hemma! Dock kanske man kan äta en på kvällen bara eller nåt i den stilen...



Och jag som tänkt ta tag i träningen nu...Men det är nog bäst att hoppa idag i alla fall...Ska ut och gå med Sandra om en stund så lite motion får jag i alla fall!





Gud, hittade den här bilden precis...Den fångar precis Bysses djup han har i sin blick...Som skiljer honom från andra katter....



Kommentarer
Postat av: En mycket gammal osynlig vän...

hoppas du blir bättre snart :(

2010-02-09 @ 09:28:59
Postat av: Nadja

Det där låter inte alls kul hörrdu.. Hoppas det försvinner snart!

Otroligt fin bild på Bysse :)

2010-02-09 @ 12:30:06
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/
Postat av: Malin

Halkade in på din blogg av en tillfällighet och fick se bilden på dej och mej;) hoppas allt är toppen med dej. Länge sedan man såg skymten av dej. Ta hand om dej.....kram malin

2010-02-10 @ 11:49:04
Postat av: emma

Hej Malin! Gud vad kul att höra från dig...Länge sen som sagt! Hihi,skumt att du halkade in precis när bilden var där. Hoppas allt är bra med dig! Hörde att du skulle ha barn...Eller du har säkert redan fått? Kramar Emma

2010-02-11 @ 20:51:59
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0