Tjoho!

Just nu befinner jag mig nere i gusum...


Igår var det ju 40 års kalas för Crickas moster. Riktigt trevligt men gick skapligt lugnt till och vi kom i säng tidigt...Känns skönt idag då det ju som bekant vankas fest!



Men jag funderar på vad jag ska ha på mig...Som alltid...I Thailand köpte jag en snygg röd klänning så antingen blir det den eller ett par leggings med en genomskinlig blus till(Som oxå köptes där) Men då måste jag ju ha någon snygg bh under också...Vill även ha mina grymt snygga nya skor jag köpte där nere som är gula platå med leopard klack. Men det kanske är dumt när det är massa snö ute....



Suck suck vilka jobbiga i lands problem man har....


Hoppas vi får en toppen kväll i alla fall!! Och det är jag övertygad om...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0