Grattis Lollo och Jocke!!

Jag insåg precis att min barndomsvän Louise blivit mamma i onsdags...



Jag såg det på facebook konstigt nog. Men det är inte sååå konstigt när det gäller oss...Ofta går det ett halvår innan vi hörs...Men det härliga är att vi trots det alltid kommer att ha kvar varandra som vänner! Vi har känt varandra sen vi var 7 år och började första klass...




Nu är hon i alla fall mamma som sagt! Till lilla Oliver på 4605 gram. Jag såg precis en bild på mormors Lisas sida och han var helt underbart söt! Vill dock inte lägga ut någon bild här utan mammans tillåtelse.




Grattis till er!!! Jag måste komma snart och se den lilla krabaten...


Här är söta Lollo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0