Hallå där

bloggtorka.nu hos mig...


Känner mig för tillfället rätt less på det och känner att jag inte har något att skriva om...Men det går väl upp o ner, själva intresset för att blogga.



Men men,när jag ändå är inne här o knappar lite så kan jag dra vad som hänt sen senast!



Träningen: Jo,har kört på rätt regelbundet med Lisas schema utan o fuska. Men nu senaste 2 veckorna har det varit dåligt...Midsommar o förkylning. Icke bra. Näste vecka semester så då får vi se hur det går, så mycket som möjligt iaf. Men sen jävlar! Det känns extra viktigt att inte komma av sig på sommaren då det är väldigt frestande att hitta på andra, mindre nyttiga aktiviteter...


Annars då...Vad hände i Juni? Palace begravning...'snyft' och så hade vi ju Midsommar.

 Den helgen spenderades med vänner i en stuga strax innan Arkösund. Midsommarafton knuffade min kära bror i mig i sjön med nya klänningen o botten full av dy. Första doppet för sommaren check! Men men....kommer igen förr eller senare....när han minst anar det...

Midsommardagen blev det hotellet. Helt ok,men dåligt med folk vi kände. Efter det stängde kom jag,Cricka o Veronika på den super intelligenta idén att vi skulle skippa taxin till stugan(den låg c½ mil bort) o gå på efterfest för skjuts, det ordnar sig aaalltid! Så var ju då inte fallet o vi fick gå hem bakfulla o törstiga...Jag hade högklackat så jag gick barfota, halva vägen på grus...Då och då ville jag bara lägga mig ner o helt enkelt självdö... Ärligt talat tror jag att det var nära att jag svimmade pga vätskebrist några gånger. Fötterna var hårda som sten när vi var framme.(dock var Veronika super gullig o lånade mig sina skor sista biten) Ja,ja nu ska jag sluta klaga...självförvållat


Är huvudet dumt får kroppen lida


Nästa vecka har jag ju som sagt semester! Ska bli så skönt! Inga spikade planer men ev till en kompis stuga nån dag o en annan kompis båt. Skönt att bara ta det som det kommer...



Bilder fr Juni:


En öl på Placa



Flaggan på halv stång över Palace



Ett par år efter alla andra har även jag fattat tjusningen med Rose. mmm...



Vi laddade rejält inför helgen i Arkösund




Trägårn!





Jag fångade mig själv o Annika på bild




MIDSOMMAR







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0