Gårdagen

Blev riktigt toppen!




Alec hade fixat och styrt ihop det så bra med mat,dricka och lite tävlingar. Alltid bra om alla inte känner varandra och dela upp i lag o köra lite sånt. Annars blir det lätt att man fastnar med dom man redan känner. Bra isbrytare med andra ord!




Till maten fick vissa även ett hemligt uppdrag. Mitt var att säga "Hej Tomte" varje gång nån skålade...Gick bra. Inte så farligt pinsamt som det jag fick på Lisa o Sandras fest. Då skulle jag skåla för värdparet stup í ett under middagen...Folk som inte känner mig undrade nog vad fan det var för fel på mig :)




Efter festen blev det Otten en sväng...Gick dock hem rätt tidigt så det var skönt! 




Jag snodde en bild från gårdagen på Beatas blogg:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0