Lista

Lite info om mig:

SKOR
: Till fest pumps med höga klackar o till vardags ballerina
SNEAKERS: Vita o blå utan märke.
JEANS: Jag hade ett par gamla trogna lee,som tyvärr gått sönder. Så just nu ingen favorit. Möjligtvis ett par grå slitna från Bikbok. Måste köpa jeans!!
T-SHIRT: Lite olika med tryck
UNDERKLÄDER: För att det ska vara bekvämt på kvällen: Boxer med roliga tryck. På dagen: Bomullsstring, gärna även här med roliga tryck. För att vara fin: Spets string med tjock kant upptill.
VÄSKA: Till vardags har jag oftast en stor svart från hm som rymmer mycket. Till  fest har jag lite olika kuvertväskor att variera mellan.
PLÅNBOK: En ful gammal trasig svart...Måste köpa en ny,men det är nåt jag glömmer hela tiden.
SOLGLASÖGON: Billiga och stora ska dom vara. Just nu har jag ett par vita stora och ett par knallrosa från hm.
KLOCKA: På mobilen ;)
SMYCKEN: Jag har ett armband fr Thomas Sabo som jag använder i stort sett jämt. Till det varierar jag med olika örhängen o halsband. Gärna stora roliga saker här.
TV: Nån 42 tum platt sak.
MOBILTELEFON: SonyEricsson, kan ej vad modellen heter....
MP3: I min mobil.
DATOR: Nån bärbar svart sak
SMINK: Cremepuder fr Clinique, rouge från Face, mascara från Lancôme, eyeliner från hm, läppglans från Dior, Ögonskugga Make up store.
ANSIKTSKRÄM: Vera apoteket.
DEODERANT: Lhd
TANDKRÄM: Pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Olika
TVÅL: Nån med persika
PARFYM: Ralph Lauren Rocks, Escada, Paris Hilton CanCan
MINERALVATTEN: Ramlösa
VIN: Halvtorrt vitt vin typ Guntrum.
DRINK: Ras/Fruktsoda
BRÖD: Färska frallor med ost på.
MAT: Varierar mycket...Men jag gillar det Cricka lagar o Thaimat.
GLASS: Daim
GODIS: I lösvikt finns det på vissa ställen små godisar med vit choklad i form av små glassstrutar.
SÄNG: Inte så skön...Dubbelsäng fr Jysk.
LAKAN: Inget speciellt märke. Gärna med fina mönster.
FRISÖRSALONG: På senaste tiden har min kompis Annika klippt mig.
DAGSTIDNING: Aftonbladet
MAGASIN: VeckoRevyn, Hennes, Damernas värld...mfl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0