Norrköping i mitt hjärta-Not any more

Jag blir otroligt  trött på den här jävla staden jag bor i....

Eller snarare på folket...

Kanske är det jag som återigen varit för blåögd och trott på folks godhet och att dom flesta ställer upp på den som blivit sparkad på... Men jag hade visst fel...Igen!

Jag förstår inte hur en människa som i så många år gjort så mycket ont kan få mycket stöttning och support från alla håll och kanter. För mig är det helt ofattbart!



Kanske man skulle söka sig till en ny hemstad...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad är det som har hänt, låter ju hemskt!? Människor är inte snälla så är det! Bara att vänja sig! Skadar lite snällhet och empati? Nej, med det orkar de flesta inte med! Lättare att vara elak! Är nog inte bara din stad som suger, generellt är det nog så i de flesta! Kram!

2009-05-25 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0