Gott gotti gott gott

Idag var jag på jobbet halva dagen men på grund av min medicin och dåsigheten ofukuseringen och tröttheten jag känner av den så gick jag hem. Jag stannar hemma i morgon också och hoppas på bra besked från vårdcentralen i morgon så jag kan sluta äta skit medicinen!


Vad gör jag annars på Emmelies fest på lördag? ;)



På grund av brist på energi och att Cricka lagar mat blev det snabbt och enkelt idag. Jag hittade ett recept på Emmas sida för ett tag sen som verkade gott.


Och gud så smaskigt det blev!

Här kommer receptet:

 

2 port

1 Purjolök

1 Kelda Lovley Lemon

En burk kräftstjärtar i lag

3 msk dill

 

Hacka purjo, frä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0