Bloggtorka

Emma ligger hemma o är sjuk...så det är därför jag inte bloggat nåt...

Kan bara tala om att övriga påskhelgen blev jätte trevlig. Lördagen började med att jag o Lisa förberedde oss hemma hos henne med en drink...eller två...Innan vi stack hem till Tyra på tjejparty för att sedan dra vidare till bomull,teatern o sist palace...plus nån annan klubb efter det. Dagen efter det gjordes inte många knop fram till typ kl åtta, då började det krypa lite i kroppen så jag stack till Lisa o Emmelie för att sen dra vidare till Otten på nåt konstigt hardcore techno aktigt grejs...Varför var alla nakna med bar överkropp undrar jag?? Och varför alla överdrivna fula techno kläder som var snygga för typ 10 år sen...Ingen höjdade...Speciellt med priset på 220 kr!! Men alltid trevligt att va med Lisa o Emmelie...
'
Dagen efter det var jag piggare o drog till färgargården för en mysig fika i solen...Sen fick jag följa med Lisa till sin mamma o hämta nån hylla...Gick över halva stan kändes det som...


Och sen blev jag sjuk...så kan det gå när inte haspen är på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0