Solen skiner

Och jag är lite party sugen! Blir lätt så med ett sånt här väder...Alltså egentligen inte party-party på det viset utan mer nåt glas vin o en mumsig cigg på balkongen...Får se vad som händer senare...Det värsta är ju att jag är pank!! hmm...



Strax kommer Annika och Ante hit i alla fall...Jag ska hjälpa henne med ett projekt i skolan. Ska vara hårmodell...Dom ska göra hår och smink på 10 tal tom 80 tal tror jag det var...Och jag ska va 10 eller 20 om jag inte minns helt fel...Lite skoj att se hur det blir. Ska försöka komma ihåg att fota så jag kan lägga ut sen här.


Over and out from Emma Nilsson


så här glassigt blir det väl knappt idag...




Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag & Martin ska iaf parta idag ;) I finspång blire xD

2009-04-18 @ 13:56:03
URL: http://metrobloggen.se/nadjas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0