Tillbaka till verklighen

Så är man hemma igen då...Trist men sant...Fy fan så fort en veckan går!!

Som jag skrev i tidigare inlägg hade vi det jätte bra...Dock lite mycket alkohol...Och självklart kom ludret i mig fram denna resa oxå...Jag dansade i bara bikini överdel ihop med en strippa...hmm...Varför alltid utomlands?

Jag kom på en halv pinsam sak när vi satt på planet...men jag bjuder på den! Ni vet, i slutet av resan säger dom"The cabin crew is thank you for this trip"...Jag trodde fram till jag vaqr ganska gammal(i alla fall 14-15 minst) att dom sa kaptens namn och att han hette Kevin eller Calvin och att det var han och hans personal som tackade för resan...Men efter ett tag började det kännas lite skumt att det alltid var samma pilot som flög planet var jag än skulle...



Här kommer lite bilder från resan:



Jag på flygplatsen på morgonen utan sömn då vi rest hela natten




Första doppet i poolen för Cricka o Ante





Första kvällen på hotellet




Våra reskamrater




Me and Anki panki





Så har ser man ut efter första all inclusive kvällen





Eftermiddags sol på balkongen perfekt





Me and my baby på våran balle





Gratis Champange på klubben





Mumma





Mums fili babba sa emma o drack upp alla öl





Puss puss på barrundan





Jag var turstig ju...




Nice hotell m all inclusive Riu de waikiki




Vi festade ju inte bara...utan var på stranden en del med




Det är vaaaarmt















Har har ni "Your coconutts are better than min"





La Palya




Sista dagen i solen så Cricka stekte





Men jag var så varm o valde skuggan




När vi inte festade spelade vi lite kort på hotellet...med drinkar iof




Trevligt killar bakom baren




Ante är glad för han har fått en bricka med dricka

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Mmm va skönt det såg ut att vara, längtar tills värmen kommer till Sverige!

2009-04-05 @ 20:40:57
URL: http://kimilinen.blogg.se/
Postat av: Alec

Tack =) Hoppas ni hade en underbar semester! Kramar

2009-04-06 @ 11:27:59
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0