Uppdate

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera här igen...Men jag har känt mig super trött den här veckan och har bara sovit och gjort måste-hemmasysslor så fort jag kommit hem från jobbet...Kan väl ha med helgens festande att göra lite kanske...


I fredags kom ju min morbror på besök. Vi gick till Harrys med honom och käkade för att sedan ta med honom till trägår´n där vi mötte upp Lisa,Tessan,Sandra,Anna m.fl. Efter 2 öl gick C hem med Jens o morbror Andreas men jag kände såklart för att stanna kvar. Riktligt härligt att kunna sitta ute hela kvällen!

Lördagen började tidigt med att Lisa kom till mig strax efter hem och så satt vi oss på balkongen o drack cider i den härliga eftermiddags solen. Vid åtta bar det av till bloggfesten. Mycket trevlig tillställning! Tyvätt så fick jag förhinder och drog tidigare...Med mig fick jag en goodie bag som innehöll en massa trevliga saker...Bl.a ett par super söta högtalare som var formade som Hello Kitty. Man kan köra dom på batteri och koppla till mobil, i-pod eller liknaden...Perkekt i sommar när man sitter uppe i parken och grillar+festar!!

Annars är det ju helg i morgon igen...Just i morgon blir det lugnt för oss då Cricka jobbar 1 Maj. Dock ska vi hem till pappa på middag då han fyller år.  Men 1 Maj tänkte vi festa till det lite...Kanske premiär för grillning skulle sitta på plats?


Annars tänkte jag försöka lägga in lite bilder från helgen som var ikväll...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0