Cricka 26 år

Snart är det dags för Cricka att fylla år....Närmare bestämt på söndag.(Att vi orkar vara födda samma år, endast fylla år en månad ifrån varandra samt gått i samma klass i 9 år...;)

I morgon kommer Crickas mamma med familj samt mormor på fika för att fira oss båda och på lördag kommer Crickas pappa. Kanske kommer även min pappa någon av dagarna om han hinner...

Då Cricka lite lägligt jobbar kväll idag är innebär detta att lilla jag får slita med städning hela kvällen när jag kommer hem så att vi slipper skämmas! ;)

Jag måste även hinna med en sväng på stan då jag skulle vilja köpa mig ett nytt plagg till lördag kväll då vi tänkte hitta på nåt skoj med kompisar för att fira honom.

Jag är nästan lite sugen på att köra på något annat än den vanliga lilla party klänningen som det känns som att jag jämt har när jag går ut...



Jag hittade dessa snygga leggins på Gina. Kan bli riktigt snyggt med rätt topp och ett par höga klackar...Får ge mig upp och prova helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0