Hallå hallå dagboken...

Nu är jag precis hemkommen efter besök hos farmor. Jag bjöd på tårta då Crickas pappa med familj precis varit här och firat oss.

Snart kommer vänner till oss hit och då blir det party! Måste nog se till att byta om samt sminka mig...Men jag känner inte för det...Kan man inte bara trycka på en knapp så är man klar? Skulle va smidigt...

Igår var jag hem till Annika och Empa en sväng för att fira Annika som snart fyller år. Flickebarnet fyller 19 år på måndag. Grattis igen gumman! Dock var jag duktig och gick hem tidigt...


Jag lyckades fånga upp kvällens kommentar också. Den kom från Kimmy och löd:

Jag: Jaha här var det tyst...(Kimmy satt knäpptyst i soffan o smuttade på en cider)
Kimmy: Ja,jag dricker ju...


Haha! Dig skulle man ju verkligen vilja gå ut med själv...Säger inte ett ord på hela kvällen liksom eftersom man dricker....;)


Jag och Crickas snygga syrra Lisa




Puss på er så kanske vi ses ute ikväll!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0