Hemlängtan

Här sitter jag på jobbet och längtar mig hem...

Lite extra mycket då Cricka är ledig och hemma både idag och i morgon. Jag har ansökt om att gå tidigare så nu sitter jag och hoppas...Schemat uppdateras varje kvart, så varje kvart går jag in med förhoppningen om att min ansökan ska ha gått igenom...Ingen lycka än tyvärr, men snart får vi hoppas!!

Jag saknar Cricka väldigt mycket då han endast var hemma fredagen förra veckan. Annars brukar vi alltid ha fredag och lördag tillsamans innan han åker tillbaka till jobbet igen. Vilken tur att det snart är slut på detta och han kommer hem för gott...16/8 stänger dom igen skärgårdskrogen för den här säsongen och Cricka börjar köra i sörping som vanligt. Med vanliga tider och hemkomst på kvällen.

I lördags blev det vin hemma på min balkong med Annika, sen gick jag vidare hem till Tessan och hennes balkong för mer vin för att slutligen hamna på Bomull. Inte ofta jag går dit, men det är ju ett jävligt roligt ställe måste jag säga!!

Gårdagen blev det soffan trots det fina vädret...Hade så himla ont i huvudet...Tror kanske att det berodde på att jag drack rödvin...

Ikväll funderar vi på bio...Det finns ju en hel del filmer som verkar intressanta. Baksmällan, Bruno, Johan Falk, Public Enemies och Sommaren med göran känns riktigt intressanta. Nån som sett dom och kan tipsa mig om vilken vi ska se?



Slutligen bjuder jag på en Vimmelbild jag hittade på Palace, från kvällen då jag hade min fest, hur tänkte jag här när jag står böjd som en ostbåge och försöker pluta med läpparna??

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Se baksmällan, ni kommer att skratta ihjäl er :)Puss

2009-08-10 @ 19:29:40
URL: http://kimilinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Se sommaren med Göran den är absolut bäst!!!

2009-08-12 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0