Nu är det bra igen...

Min lilla släng av pms verkar vara över för tillfället...Bäst att ha det i bakhuvudet bara om jag börjar känna mig irriterad eller ledsen igen utan någon direkt anledning...:)

Igår lättade lite stenar från mitt hjärta då jag fixade all disk samt tvättade lite av våran gigantiska tvätthög. Allt känns mycket lättare när man fått en del gjort i hemmet. Sen är det bara att skura golv och flytta lite möbler så är allt tillbaka som det var innan min fest.

Just nu sitter jag och längar till slutet av denna dag då jag tänkte rusa upp till den där lilla affären som säljer Belle skor då jag på Marres läste att dom har utförsäljning, 100 kr för alla skor i butiken!!!! Klipp eller vad??

Efter det blir det hem och laga lite käk...Tänkte styra ihop nåt på en liten kycklingfilé jag har. Kanske ris och en asgod yoghurt sås jag lärt mig av Tyra. Mums!!

Efter maten måste jag verkligen motionera...Har blivit riktigt dåligt med det den senaste tiden. Ingen träning på hela sommaren och dom senaste veckorna har jag knappt tagit mig ut på promenader ens...Så skärpning nu! Idag ska jag ta mig ut på en promenad och i morgon kör jag pump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0