Sååå, det är därför??

Jaha, så det är därför du är deppig ditt lilla mensmonster sa jag precis tyst till mig själv...

Jag har än en gång insett att jag troligtvis lider av pms. Så fort jag kommer på det känns det alltid en smula bättre...

Veckan började igår med skit...Och fortsätter i samma anda även idag. Ingen speciell anledning men jag känner mig ful och flottig i håret, kläderna sitter inget bra, vädret är grått, lägenheten fortfarande stökig efter helgen, Cricka är elak, dom flesta jag pratar med inom jobbet är klippt dumma i huvudet och jag känner för att smälla till nån på käften...Vem som hellst!! Gaaah!!

Och så slog jag mig  att "den där" veckan är på ingång....Just fan...Då blir det ju såhär! Att jag alltid glömmer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0