Sista dagen i veckan...

Jag hittade precis bilder från gårdagen på Tyras blogg...Kolla där.

Idag är det då sista dagen i veckan för mig...Riktigt skönt! Hoppas att vädret håller i sig hela helgen...

Ikväll kommer Cricka hem och innan dess tänkte jag hinna med att städa det sista hemma(ja,jag vet...det går inte fort för mig när jag ska städa) och träna Bodypump.

I morgon ska vi gå på två lägenhetsvisningar. Vi känner ju att vi vill komma ner lite i hyra då vi betalar ganska så mycket för våran. En vi ska kolla på ligger på Tunnbindaregatan och en på Gamla Rådstugugatan...Det är i huset nere vid strömmen som är nybyggt. Riktigt fina lägenheter och skulle innebära att vi kommer ner ca 1000 kr i hyra!

Nu tror jag väl i och för sig att det kan bli svårt att få en lägenhet då dom säkert är väldigt attraktiva, men försöka kan man ju i alla fall göra...

Tessan bor där idag så jag hittade två bilder på min fejja där man lite i alla fall ser hur lägenheten ser ut...Kakelugn, mysigt...


Tessan i vardagsummet...





Och Lisa



Senare på kvällen kanske Cricka och jag tänkte gå på bio, beroende på om det går någon bra film...


Lördagen måste han jobba så då tänkte eventuellt Lisa och jag åka med honom ut i skärgården och sen åka ut med hennes båt. Vi har ju inte varit ute en endaste gång i sommar så det börjar väl bli dags. Det skulle bli fint väder också, så det är ju bäst att passa på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0