Skrattattack

Igår gick jag som planerat upp till affären med Belle skor(vet fortfarande inte vad den heter...) Fan, så många snygga skor dom hade!

För min del blev det ett par beiga tygskor och ett par gröna satin med svart hög klack och peeptoe och, hör och häpna, platå...Tror dock att dessa kommer att vara lättare att gå i än dom andra jag har...Hoppas det i alla fall! 200 kr för båda...Inte helt fel!

Efter shoppingen gick jag hem och käkade som planerat för att sedan möta upp Lisa, Tyra och Emmelie på Manesa. Tyra och Lisa drack vin,men själv var jag duktig och drack vatten. (Emmelie var också duktig men det är hon alltid) Vi käkade lite tapas också...Inget att rekomendera där måste jag säga...Både dyrt och inte speciellt gott. Nej, tacka vet jag La Uva i sörping som nu även har öppnat en Restaurang här i Norrköping. Där är det både gott och billigt...Eller priserna kanske är samma,men man får i alla fall mer mat.

Men fy fan vilken underbart rolig kväll vi hade! Jag kan inte minnas när jag skattat så mycket som jag gjorde igår... Lite låg nivå på skämten men mycket roligt... Bl.a handlade det om hur jobbigt det måste vara att heta Ann Al eller Anna Fakt. Jag sökte på eniro och det finns faktiskt folk som heter det...

Tyvärr hade jag ingen kamera så inga bilder...

Hittade den här bilden på Lisa och Tyra på facebook...Såhär ser det ibland ut när dom ska ut och ta ett glas vin eller en drink...





Egentligen skulle detta inlägg vara innan det jag precis la in...Märke nu av nån anledning att det ej blev publiserat.


Kommentarer
Postat av: Kimmy

Ja absolut! jag tänkte mig i slutet på denna månad att jag skulle beställa. Puss Puss

2009-08-06 @ 15:35:55
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0