Tudiloo

Jag insåg att jag inte skrivit något om helgen som var.... Och det måste jag ju göra ;) Så innehållsrik som den var...Inte så värst men i alla fall.

I fredags satt jag, Lisa och Tessan på Tessans härliga balkong och njöt av kvällssolen samt ett glas vin, eller två...eller tre..eller...

Även Sandra var med oss med sin lilla söta Alva-Wilja. Jag vågade tom hålla i henne, flera gånger. Är lite rädd annars med så små barn då jag inte alls är van...Men det gick bra och hon fick inga bestående men av det heller ;)

Efter det blev det Trägårn och sen Palace. Ingen direkt höjdare, ofta trist på fredagar faktiskt. Dåligt med folk o låg ålder. Men alltid trevligt att umgås med sina vänner!

Resten av helgen...Låg hemma och sov typ. Jag hatar när jag kastar bort en helg på det viset. Ok att man ligger hemma dagen efter man festat,men dagen efter det? Blir på nåt sätt som att man kommer in i nåt seg tillstånd som är svårt att bryta...Det blir lätt så när jag är hemma själv och kan sova hur mycket jag vill...Jag gillar ju att sova!


Lite bilder...Dock dålig mobil kvalite...


Lilla Alva-Wilja som precis vaknat



Mysigt...



På trägårn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0