Burri burri

Vilket väder vi har gott folk!





 
Men ska jag vara ärlig så tycker jag att det är lite mysigt...burra in sig under en filt framför tv:n med levande ljus...Ingen ångest då vädret säger ifrån till utomhus aktiviteter....





Egentligen kunde jag ju varit på gymet och tränat men det bortser vi ifrån nu...Jag var där efter jobbet och fixade ett kort i alla fall så nu är det bara att köra igång!



 Insåg dock precis att det kanske blir först efter jul för min del då jag nästa vecka har fullt upp efter jobbet. Måndag fixa nytt pass då mitt är tveksamt om jag kommer in i Thailand med då det är lite böjt. Dom är tydligen jätte hårda på det. Tisdag tänkte vi vaccinera oss mot svinet. Och Onsdag ska vi lämna in våran dator på lagning. Men men...Efter jul då jävlar!








Jag hörde att vädret är mycket värre i Valdemarsvik och att många är insnöade...Jobbigt för många men jag kan ändå inte lite bli att vara lite avis...Känns  mysigt om det inte skulle vara något super viktigt man har inplanerat! Men det är jag det...haha...Om inte annat måste alla ungar som fick vara hemma från skolan tycka att det är julafton! Vilken lycka att få vara hemma från skolan en vanlig dag




Såhär sitter jag inburrad idag i alla fall. Fick världens skönaste filt i mitt senaste paket från LaRedoute...Alldeles gratis! Och det vet vi väl alla att gratis är gott?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0