Gratis är ju gott

Jag är otroligt förtjust i gratis gåvor man får med i samband med något annat som man betalat för...


Men ibland finns det ju gränser kan man ju tycka. När vi var i Gran Canaria i början av året åkte vi en dagstur till ett vattenland. Entrén var billig men väl inne tog dom överpriser på allt från mat till solstolar. Dock ingick ju en gratis keps på själva hyran för solstolarna. Den skulle jag ju promt hämta ut när vi väl skulle ge oss hemåt...Den var ju gratis så då ska man ju ha med sig den också!


En as ful turkos keps...Jag använder aldrig kepsar för övrigt oavsett utseende...


Nu hittade jag keps fan i en låda när jag städade här hemma och ställer mig själv frågan: Varför släpade jag med en jätte ful onödig keps från Gran Canaria? För att den var gratis kanske?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0