helgen

I helgen blir det fäst fäst fäst!! Som jag skulle ha sagt om jag var värmlänning....Fan förr var ju det mitt partytrick, att prata värmlänska. Tyvärr är jag inte riktigt lika duktig på att härma det längre...Men en gång för länge sen hittade Lisa en kille från Karlstad på Palace som hon slet fram till mig och sa att han kommer ju från samma ställe som du, värmland. Då började jag ljuga ihop en historia om att jag kom från Arvika på värmlänska. Och han gick på det! Till slut var jag tvungen att säga att jag skämtade...Han fattade inte riktigt det roliga...Men det kanske jag inte heller hade gjort om nån hade sagt till mig att han kom från linköping och sen bara nävars jag bara skämtade jag kommer inte därifrån.

I alla fall....Helgen då. Det börjar idag med att jag Lisa,Tyra,Tessan,Marre, Emmelie och Lisas kompis Patti/Patty eller hur det stavas ska förfesta....Skit kul att träffa henne för första gången, har hört mycket kul o det verkar vara ett riktigt party animal! Vi förfestar hos Lisa lite för att sen dra vidare till Palace och vip-kväll. Jag hade tänkt ta det relativt lugnt då jag ska festa i morn med. Men tänka o göra är två olika saker...Så jag lär ju festa loss! Speciellt med hjälp av dessa galna brudar!

     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0