Brööl

Idag känner jag mig fruktansvärt trött och seg måste jag säga...

Gårdagen spenderade jag nere i Vika på den årliga Karnebåtfestivalen. Eftersom jag kommer från Gusum är det väl lite av tradition att varje år åka ner nån av dagarna och parta till det lite.

Jag träffade en del gamla vänner...Extra glad blev jag när jag träffade Anna Linné som jag inte sett på år och dar! Måste bli så att vi ses snart igen bestämde vi. Sen kom även Tesse och Sama ner från Linköping...Kul kul. Är väl egentlgen det enda roliga som händer varje år där nere.

Just nu sitter jag hemma hos Crickas mamma och knappar lite på datorn medans Cricka spelar med sin brorsas tv spel. Lite senare blir det bort till Tobbes mamma och ta nån öl, men något lugnare än igår blir det med all säkerhet.



I morgon ska jag hem till Sandra och hälsa på hennes nyfödda lilla bebis. Ska bli så spännande och se! Grattis Sandra och Sanka till eran lilla flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0