Dagens tanke

Inget jag brukar ha men idag kände jag för att dela med mig.


Det kommer från Lisa, väldens roligaste tjej som ofta kommer med lite småkonstiga men väldigt underhållande tankar

till mig här på jobbet. Vi skriver till varandra på msn på jobbet och idag löd det såhär:


L:  Fick ångest, en klump i magen...Skulle sträcka denna vecka på almanackan men tyckte så synd om fredagen då

E: Tyckte du synd om fredagen???

L:  Ja, om jag strök den innan den varit. Lördag och Söndag är vana för då är jag inte här.



Hahahahahah! Jag skrattade ihjäl mig...Hur ska jag klara mig när du åker iväg???


Kommentarer
Postat av: tyra

åh lisa hahaha. Gumman hoppas ni får en sjukt kul kväll ikväll. Saknar er så mkt! puss o kram

2009-07-31 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0