Drag me to Hell

Kom precis hem från bio med Lisa.

Vi såg en skräckis, Drag me to hell...

Egentligen brukar jag vägra att se filmer med onda andrar, spöken mm men blev av någon anledning liten sugen att i alla

 fall  se denna.

Filmen var väl ok, lite halv läskig men inget mer. (Kanke är bra eftersom jag är ensam hemma med mina katter)

Det riktigt läskiga hände efter bion...Lisa och jag flamsade runt lite och beredde oss som att vi var 12 och fotade med

hennes kamera då bilder helt plötsligt började flimra, ungefär som när det är dålig sändning på tv:n...Jag provade att fota

i

alla fall och då blev bilden normal...Spooooky!! Det var nog ganisch eller vad hon nu hette som tagit över kameran.

Närå,men om hon kommer får jag la offra nån av katterna,precis som hon i filmen gjorde



Bysse blir nog bäst då du där finner mest kött på benen





Men finns han ej tillgänglig kanske hon vill mumsa lite på Pytte som en liten apetif(stavas??)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0