Flottig födelsedag

Igår blev det inte mycket gjort...

Jag skulle ha handlat mm med pappa,men han tyckte att det passade bättre idag...

Sen var tanken att jag skulle umgås med Lisa och Marre,men när Lisa väl ringde mig kände jag mig otroligt seg så jag

stannade hemma. Och flottade till det lite dagen till ära med krispiga ostbågar och en tårta jag alltid önskade när jag var liten.

Tåran innehåller marängbottnar, grädde och krossad dajm i grädden. Riktigt god, men nästan lite väl sötsliskig nu när

man blivit vuxen.

Endast en bit gick ner, sen mådde jag illa resten utav kvällen.

Pga det blev det inte mycket städning gjord heller så Lisa du hade rätt! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie Gårdfalk

ja har ALLTID rätt

2009-07-30 @ 15:53:52
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0