Me go Thaiiiland???

Noooo, can noooot!!!

Men jag skulle hemskt gärna vilja...*snyft*

Min älskade vän Lisa sticker dit för att plugga...Tillsamans med en annan person som betyder mycket för mig.

Den här personen har inte berättat för alla att han/hon ska åka så därför lämnar jag inte ut något namn här...

Jag kommer fan dö när dom sticker!!! Kommer att bli så tomt här hemma...

Ingen semester har jag kvar heller så tidigast jag kan åka dit på semester är i Januari...suck...Kollade om man kunde få obetald semester, men icke...

Men fy fan vad jag skulle vilja följa med alltså, och vara där en längre tid!!!

Det är min dröm ju...Och jag ska fan göra det nån gång...snart...innan man blir för gammal liksom...Lite man måste styra upp innan bara...


Tjänstledighet från jobb
Sälja Crickas bil
Göra oss av med katterna(*snyft*snyft*snyft*)
Säga upp lägenhet

Så det är ju inte bara att åka tyvärr...


Tänka sig alltså....I Thailand....


...Kan man njuta av en underbar natur...



...Bygga sandslott med främmande hundar...




...Och ja, helt enkelt vara sig själv för en stund!





Så här kommer jag att se ut när Lisa åker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0