My B-Day

Nu har jag skickat inbjudan till ett par vänner om att fira min födelsedag 31/7.
(Jag fyller 29/7)

Jag kommer för för första gången att bjuda på middag i min lilla trånga lägenhet.
Jag blir nästan lite små nervös inför hur det ska gå...Alltid svårt att laga mat till många personer i en liten lägenhet.
Jag har lite dåligt med sittplatser också men tror att jag kommit på en skaplig lösning.
Tyvärr kommer kanske att få dela upp oss i två olika rum,men det är väl inte hela världen...
Finns det hjärterum så finns det stjärterum som man brukar säga!

Nu är det inte jag som ska laga maten...
Utan min pojkvän Cricka som är kock
Så det blir nog smarrigt värre...

Cricka i köket:




Jag tror att det kommer blir en riktigt rolig kväll!

Tjo, Klackarna i taket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0