Ny vecka

Då var det återigen ny vecka...

För min del har jag en hel del att styra ihop inför min fest på fredag. Som tur är jag ledig hela fredagen så lite väntar jag

med tills dess!

  1. Måste handla mat någon av dagarna, snälla pappa kommer att köra mig.
  2. I samband med detta ska jag hämta lite stolar hos Lisa.
  3. Jag måste även fixa vinglas, servetter, plastglas och tallrikar så att det räcker till alla...Köpa lr låna.
  4. Städnining av hela lägenheten, samt gå ner och slänga grovsopor.
  5. Shoppa- Party klänning( idag kanske...är grymt shopping sugen)
  6. Eventuellt fixa häfte med sånger mm...
  7. SYSTEMET!

Jag ser verkligen fram emot fredagen...Kommer att bli skit kul!!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie Gårdfalk

Tycker att du skall ändra i listan systemet kan ju för i helvete inte stå sisst tänk om du glömmer det!!!!

2009-07-27 @ 14:36:18
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0