Snart så...helg

Så skönt det är med lite kortare veckor alltså... Redan sista dagen för den här veckan!

Hoppas det blir fint väder i morgon, då vill jag ut och sola...Har tappat all den lilla färg jag fick när jag var ledig då jag inte

lyckats pricka in fint väder en endaste ledig dag efter det...

Lisa och jag funderade lite på om man kanske skulle käka kräftor sen på kvällen. Lite tidigt kanske,men va fan! Det är ju

gott!

Förhoppningsvis ska Sandra vara med också...Första festen på bra länge för hennes del då hon precis fick barn. Ska bli

skit kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you gumman. Är glad att jag har en vän som du :-)

2009-07-28 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0