Vad är det för en dag?

För det är ingen vanlig dag, nej det är Emmas födelsedag...

Hurra hurra hurra!!


Att jag orkar...sjunga för mig själv...Men är det ingen annan som gör det så...;)


Dagen började med att jag fick en jätte fin berlock av Lisa till mitt Thomas Sabo armband.

Okej,jag erkänner...Jag kunde inte vänta så egentligen öppnade jag paketet redan igår kväll...hehe...Jag är ju värre än ett barn!

Men i alla fall så fick jag en jätte fin berlock som alltid kommer ett få mig att tänka på Lisa...En sko i sån modell jag själv

ofta använder, på den satt det två vingar som ju är lite av Lisas signum...Lisa är en ängel! Hon har tom en tattuering med vingar...

Jätte bra att ha den nu när hon kommer att vara borta ett tag!



Tack så jätte mycket gumman!!! Love you








I övrigt känns det inte så mycket som en födelsedag då jag sitter på jobbet som vanligt...Lisa och jag lyxar till det lite och äter lunch ute idag bara....

Och i kväll kanske jag käkar nåt ute med pappa då vi ska åka och handla inför festen...

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Det är lugnt gumman, jag hade ändå tänkt att köpa nytt och du förtjänar att vara snyggast av oss alla, det är ju din kväll liksom. Grattis på födelsedagen förresten!!!!!

2009-07-29 @ 12:51:18
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0