Äntligen helg och semester-skönt!

Då börjar jobbveckan äntligen lida mot sitt slut...Och nästa vecka har jag semester! Så skönt...Inga planer mer än dom vi hade tidigare, samt att jag eventuellt ska följa med Tyra och co till Otten på onsdag...Hon har vippen till sig och några vänner samt lite gratis dricka...Kan det bli bättre?? Jag har alltid grymt kul när jag festar med dom tjejerna så jag hoppas inte att det krockar med vad Cricka och jag nu bestämmer oss för att göra...Troligtvis kanotfärd med Tommie så länge vädret tillåter.

Idag ska jag fika med Kim efter jobbet. Det var jätte länge sen så det ska bli kul att höra vad hon har haft för sig. Efter fikan blir det hem och vänta på hjärtat som kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0