Helgen

Nu är helgen snart över...Men inte för mig! Hihi...För jag har semester! Hoppas det fina vädret håller i sig så man kan sola lite...

I fredags träffade jag Kim över en fika. Mycket trevligt! Det var säkert ett halvår sen vi sågs sist då båda är dåliga på att höra av sig. Men hon är en sån kompis som jag inte behöver ha regelbunden kontakt med för att inte tappa kontakten. För när vi väl ses känns det som att det var igår... Alltid skönt med sådana vänner!

Efter fikan gick jag hem en sväng men då det var otroligt skänt väder gick jag till Strömsparken med Annika,Ante, Jens o Emil o drack ett par glas vin. Efter det en sväng till Asti för en öl och lite tilltugg för att sen gå hem och invänta Cricka.

Ankl panki


Coolingarna


Emil såg ett spöke...stackarn





Lördagen startade med att Annika ringde vid halv tolv tiden eftersom vi skulle åka och bada. Efter mycket styr hit och dit för att hämta deras bil mm kom vi ut till Gransjönäsbadet. Och jag tog med första dopp för i år!! Ganska behagligt i vattnet faktiskt...Men jag har blivit en riktig badkruka på senare år så det är lite av en bedrift när jag lyckas ta mig i. Det får ju gärna vara 25 grader eller nåt i den stilen för att jag ska vara nöjd. Och det är det väl knappast speciellt ofta här i Sverige...

Efter det hem och duscha och byta om för att bege sig upp till Folkparken där lite band spelade musik. Riktigt mysigt...Vi drack lite vin och snackade. Dock gick vi hem rätt tidigt då Cricka skulle jobba idag. Det känns ju skönt idag...

Jag o Anki båt


Cricka o Ante



Sen hade vi ett gäng trötta grabbar som vilade i skuggan



Och lite kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0