det var en kyckling som hette gullefjun

Och den kycklingen var jag! Enda sen i tisdags då Annika skulle slinga mitt hår har jag sett ut typ som en kyckling...Blev en liten miss. Annika är btw jätte duktig på att fixa hår,så att ingen tror annat...Utan det var mer tidsbrist som ställde till det. Hon tyckte vi skulle börja med underhåret o kolla om det kanske räcker då resten av håret var rätt ljust. Nu blev det tyvärr så att underhåret blev mycket ljusare och mer "vitt" vilket gjorde att resten av håret såg rätt kyckling gult ut. Och pga tidsbrist som sagt hann vi ej rätta till det...Inte resten av veckan heller utan får göra det nästa vecka. Som tur var fick jag låna en stooor flaska silverschampoo av Lisa, och vilken skillnad det blev bara av en tvätt. Så jag får väl tvätta gärnet nu i helgen så jag ser någorlunda ok ut tills vi kan läggga i slingor i resten av håret.




Glad blev jag då jag fick låna detta då jag ej har råd att köpa just nu



Riktigt snygg blev jag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0