Frikort?

Haha...Jag skrattade gott när jag och cricka hörde på radion att vissa par har frikort i förhållandet. Snabbt bestämde vi oss för att självklart skulle vi också ha det.Nån annan som har det? För den som inte vet vad frikort är så är det att man bestämmer en kändis, typ hollywood världsstjärna(Inte nån gammal b-kändis från Big Brother) som man om man får chansen nån gång faktiskt får ha sex med... Mitt frikort är tråkigt, Brad Pitt såklart...Han är ju så het!! Har för mig att Cricka tog Angelina men är inte säker...Efter några dagar kom vi fram till,Desperate tokiga som vi är att vi måste ha ett frikort där med...Efter mycket dividernade fram och tillbaka blev mitt Mike(Det var innan Jackson klev in i serien) och Crickas Gaby...hehe....Vi har fastnat för Desperate helt enkelt.


Men idag får Cricka klara sig själv då jag ska kolla med tjejerna!! Mysigt tycker jag, att samlas hemma hos någon av oss och tillsamans kolla på våran favorit serie...Idag blir det hos Lisa eller hos Emmelie.





 


Kommentarer
Postat av: sara

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H&M och Åhlens!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488



(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet)

Kram!

2009-03-17 @ 19:27:21
Postat av: Laila

Gillar du också desperate houswifes?:P

2009-03-18 @ 00:19:02
URL: http://lailasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0