Nu drar vi!!

Nu sitter jag sista dagen på jobbet...För i natt sticker vi till Göteborg för att från Landvetter åka till Gran Canaria och Playa del Ingles. Börjar bli lite orolig för väglaget bara då det snöar som fan...Får väl ta extra god tid på oss, och sen åker Sandra och Sanka ner för att hälsa på Frida i Götet så dom får väl tala om hur läget är på vägen dit.

Jag ska försöka blogga lite där nere oxå...Kanske lägga ut nån bild om jag fattar hur man gör...Jag  lyckades inte i Thailand med min stenålders kamera....Som för övrigt är jätte bra för att va så gammal...:) Kom ju på att pappsen som gav mig den fått adressen hit så det är väl bäst att tala om det så jag inte låter otacksam....För det är jag inte pappa! :)

Så see you later aligator

Förresten, igår var jag hos Lisa och lämnade mina sötnosar...Hon bjöd på lite vin och skulle sedan lägga in ett inlägg på sin blogg...Det gick inte så bra, så nu står allt med mega stor text...Hur vi lyckades fattar jag inte...Men vi lyckades inte få bort den även om vi slog våra kloka blonda ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0