Resfeber

Nu börjar det dra ihop sig inför våran resa och både jag och Cricka börjar få resfeber!! Känns som det är så mycket man ska fixa och så innan...Egentligen är det inte så mycket,men det känns så...Jag själv fixade packning av kläder idag...Och bara det är ångest i sig! Man får ju inte plats med allt och man kan ju slå vad om att just det jag valt bort kommer vara det jag saknar när jag är där...III! Dagens i-lands problem...

 I morgon blir det hem till Lisa och lämna mina två små hjärtan...Bio var på tal,men jag känner att jag inte har ro och tid till det...Så jag skippar bion med tjejerna...Hade varit kul att se "En schopaholics bekännelse" annars...Har ju läst boken...Tycker alltid det är kul o se en film jag läst boken på!!

I övrigt stillade jag och Cricka våran resfeber men 2 öl var och lite chili nötter på kvarterskrogen precis. Mumma:


Kommentarer
Postat av: svansen

Fan vad härligt med en resa!



Okej, din äggstory va värre=)

2009-03-26 @ 21:29:27
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0