Sommar sommar sommar

Blev jätte sugen på sommaren när jag gick in på tessans blogg och hittade lite bilder från hennes sommar 2007... Hoppas 2008 blir en toppen sommar. För mig och Cricka är det lite lyx då han har lyckats få lite semester mitt i sommaren v. 27....Det låter kanske lite futtigt men då han jobbar på en Skärgårdskrog med huvudsäsong just på sommaren så blir det ju att han dom senaste åren jobbat mycket och sovit borta. Jag får bara ha honom hemma typ 2 dgr i veckan under somrarna...*snyft* Så det ska bli härligt att i alla fall kunna göra nåt ihop. Jag funderar på att boka nån stuga någonstans eller kanske att man tom åker upp till morfars stuga utanför Skellefteå...Den ligger ju precis brevid havet så det skulle kanske inte vara helt fel. Gäststuga finns, så man kanske kan lyckas lura med sig någon kompis också om man har tur. Men snart blir det sol!!! I alla fall för min del...Längtar som fan till om 16 dagar då vi sticker till Gran Canaria. Nedan bjuder jag på lite bilder från min förra sommar:

Morfars stuga


Lite tama ankor som kom när Lisa,Manne o jag skulle bada


Grillning på Visfestivalen


Lisa och Sandra på trägår´n


Cricka o Drutten i Folkparken


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad arg jag ser ut ha ha ja ankorna minns jag!

2009-03-12 @ 15:59:30
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Kamilla

ny kategori i bloggen! den har jag döpt till "dagens". Där får ni se vad jag tycker var bäst/sämst med dagen. det kan var alltifrån snygga kläder, snyggt hår, skönaste kommentaren , dagens event mm. Kolla in!

2009-03-12 @ 20:29:45
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0