Stackars mig

Det är lördag och jag ligger hemma...sjuk...eller just nu känns det bättre,men jag har varit magsjuk...Började redan igår med att jag mått fruktansvärt illa så fort jag åt nåt. Idag blev det värre... Fördelen är väl att jag inte kan äta så mycket(är inte ens sugen), så kanske att man går ner nåt kilo...hehe... Jag som hade tänkt använda dagen till att träna och städa mitt ur lortiga hem...Nu på kvällen när jag mått lite bättre har jag diskat och tvättat,men än finns det mycket kvar att göra...Då kanske nån undrar varför inte Cricka hjälper till? Jo,det är ju så att vi i vårat huhåll använder oss av en städlista för att det ska bli rättvist,och den går vi stenhårt efter...Och just nu är det ju min tur överallt tyvärr...*Suck* Om jag är ok i morgon får jag fixa det då, plus träna, plus fixa håret hos Annika...

En guldstjärna till min brorsa som köpte nyponsoppa och kom bort med till mig förut! Trots att han festat igår...Jag hade inget flytande hemma att äta och Cricka är och jobbar...Sen lämnade han tillbaka lite pengar han lånat av mig oxå...Att han sedan ringde ett par timmar senare och bad att få låna dom igen då han ska ut och svira igen är ju en annan sak...hehe

Såhär snygg är jag idag. Lägg väl märke till mina ursnygga glasögon...NOT. Men jag använder ju typ alltid linser så varför lägga ner pengar på ett par snygga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0