uppdatering söndag

Dock mitt något deppiga inlägg i söndags om att jag hatar söndagar verkar jag glömt att jag hade riktigt trevligt. Vi var nämligen ute på promenad i det fina vädret och tog en fika på café Soda. Jag o en massa grabbar...Cricka,Tobbe,Manne och min nya bästis: Theo!! För dom som inte vet vem Theo är så är det Tobbes son på 4 år. Vilken härlig liten kille alltså...Innan promenaden var vi hemma hos oss ett tag och jag och Theo stod på min balkong och filosoferade(kanske fel stavning men nu vet vilket ord jag menar). Efter ett tag säger han att han tänkte stanna hos oss hela natten. Då hans mamma Heidi skulle komma och hämta honom senare på dagen så sa jag att det nog inte går så bra då hans mamma ska hämta hem honom. Då säger han att jag kan få va hans mamma istället....haha....Jag sa att hans mamma säkert skulle sakna han massor i så fall. Han bara,näe....Jo säger jag då,det tror jag nog allt. Då skiner han upp som en sol och säger: Efter så kort tid? Han är ju för go... Sen sa han massor med andra super roliga saker hela dagen som jag inte orkar skiva. Tom Cricka blev nog lite frälst för han ville att vi skulle vara barnvakt åt honom nån gång. Det är inte vanligt att han föreslår nåt sånt om jag säger så...Jag visade också en bild för Theo på facebook från en efterfest hos tobbe där vi klädde ut oss i hans grejer. Lite imponerad blev han då....hehehe. Lite bilder följer nedan....Dock ej från just den dagen.

Cricka äter ostron på nyår


Utklädda i Theos kläder


En bild på Manne snodd fr facebook



Tobbe som fyllo på knutgubbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0