Your coconuts are better then mine

Nu ar man antligen har!!Skont som fan!!

Resan till Goteborg blev lite smatt kaotisk da vi holl pa att inte hitta fram...Jag hade ju skrivit ut en vagbeskrivning fr hitta.se men den var helt javla kass! Ska fan klaga till dom...Sa mitt i natten satt vi och virrade runt pa nan liten javla vag pratandes med en tjej pa eniro som fosokte vagleda oss hur vi skulle aka...

Men fram kom vi ju som sagt! Ett glas vin pa flygplatsen for att sedan sova lite...Den som inte sov var daremot Ante...Han drack! Narmare 10 ol och nan drink...Sa han var ju pa en helt annan niva an oss kan man ju saga...Men det tog vi igen har nere! Gratis dricka i baren...Farligt farligt! Vi glomde tom bort att Annika gomde deras kamera i min garderob...Sa hela dagen har vi trott att den var borta,fragat i receptionen mm....Tills jag borjade fixa med mina klader och hittade den.Vi hade tankt att ga ut idag...Men det blir lite lugnare med alkoholen tror jag nog hehe! I ovrigt ar maten super god och hotellet ar jatte fint.

En rolig snubbe finns det pa stranden som gar runt o saljer kokosnotter, cola mm...Han sjunger typ en egenpahittat sang som gar"cola,cola,cola,coconutts,cola"...Nar han kom fram till oss o sjong hade jag svart att halla mig for skratt och da klacker han "Your coconuts are better then mine" och gick vidare...Hahaha! Vi holl pa att do av garv!

Jag har forsokt lagga in bilder fran annikas nya kamera...Men internet helvetet ar sa javla segt sa jag skiter i det...Provar nan annan dag istallet...

Puss Puss till alla dar hemma i kylan fran Emma o Annika



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha hålle med den kille dina är nog bättre och snyggare får vi hoppas är de inte bruna och håriga... inte dina alltså.



kom hem nu!!



Katterna är lite halv galna men vi är ett bra team.



PUSS LISA HÄLSA ALLA!!



BILDER!!!!!

2009-04-01 @ 00:30:10
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0