Engelsk Wallander??

Igår hyrde Cricka och jag nya Wallander på boxen...Och vilken chock när man upptäckte att den var på engelska!! Fy fan
så dåligt säger jag bara...Kändes hur töntigt som hellst när det utspelade sig i Ystad men att alla pratade

engelska...Ingen film jag rekomenderar alltså!


I lördags var vi nere i sörping för att fira Anna och Emil. Mycket trevligt måste jag säga! Lite kallt,men i alla fall inget

regn... Dock blev det att hastigt kasta sig därifrån då vi kollat fel på busstiderna. Vi kom fram precis samtidigt som sista

bussen in till stan. Tur det i alla fall då det blir rätt dyrt att åka taxi...När vi kom till stan drog vi en sväng till Palace.

Bilder från helgen kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0