Helg och båt

Nu är det snart helg igen! Yeeeha!! Så jävla skönt alltså!

Idag blir det inte mycket gjort för min del...Tänkte bara baka in mig o glo på en film...En promenad eller så bara innan dess...Men ibland kan det vara skönt att bara ligga hemma och jäsa!

I morgon ska jag följa med Lisa ut till hennes båt i skärgården...Lisas mamma och pappa följer också med...Trevligt trevligt! Vi får se om vi vågar oss ut själva i en båt eller om vi åker med i deras...Vi ska väl försöka ta Lisa båt, kanske bäst att försöka med det nu när hennes föräldrar finns i närheten för att komma till våran räddning om det skulle behövas....Och när det gäller Lisa o jag själva i en båt kan det behövas...hehe...Nävars! Jag tror det kommer gå skit bra...Lisa har ju tagit båtexamen och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0