I love my kalender

Jag vet inte hur jag klarade mig innan jag upptäckte min kalender i mobilen där man kan skriva upp allt man ska göra och sedan få en påminnelse då det är dags...



Har helt klart JORDENS sämsta minne...Ungdoms alzeimers har jag hört talas om...Finns det?



Innan mobilen skrev jag allt på handen,men förutom att jag såg ut som ett dagis barn så blev det ju lite små jobbigt när man tvättade händerna och glömde vad som stod



Så tack Sony Ericsson för att ni har gjort mitt liv MYCKET enklare! ;)



Me and my katter in svart vitt







Bysse och....







Den andra katten









Kommentarer
Postat av: Malin

den sista bilden på katten ser ut som min Buu fast smalare...Min Buu är en riktig liten boll....men söta va dom..ler

2009-11-08 @ 17:34:29
URL: http://november-mist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0