Kattvakt någon?

Med största sannolikhet så åker vi till Thailand 17/1. Ska bara se så att Cricka får ledigt...Annars är allt klart.



Förutom det vanliga problemet då, katterna! Jag vet inte vem som kan tänka sig att ta hand om dom...Känns så jobbigt att alltid behöva "pracka" på dom på nån stackare...Nu är dom 2 så i värsta fall kanske jag bara kan be någon titta förbi och ge dom mat men hellst vill man ju ha någon som kan bo med dom eller ha dom hemma hos sig...



Någon vän som känner sig manad? Du kan få en present...;) Cigg i en limpa kanske? Eller sprit? You name ii!


Pytte



Bysse






Hihi, förra gången när vi åkte till Gran Canaria var Lisa kattvakt...Hon hade så svårt med att skilja katterna åt att jag till slut gav henne ett kort med namnen skrivna på...Vi övervägde även att sätta post-its på dom men kom fram till att det nog inte var någon bra idé trots allt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

hade gärna myst med dom lite...men jag har ju dock mina galningar...och Pixi gillar inte främlingar... sen är ju risken stor att du får tillbax lite halv galna katter om dom spenderar tid med mina...tihi...

2009-11-13 @ 18:58:58
Postat av: Nadja

Jag skulle kunna ta dem ;)

2009-11-14 @ 12:18:39
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0